Klachten

Wij van Thuiszorg De Wereld staan voor het verlengen van kwalitatief goede zorg.

Helaas kan het voorkomen dat u als cliënt niet tevreden bent over de zorg of ondersteuning die u van ons ontvangt. Ook kan er zich een gebeurtenis voordoen waar u niet tevreden over bent en dit graag bespreekbaar wilt maken.

U kunt uw klacht mailen naar klachten@thuiszorgdewereld.nl.
Wij zullen binnen 48 uur contact met u opnemen om samen te kijken naar een passende oplossing.
Binnen 4 weken na ontvangst van de klacht hoort de klacht door Thuiszorg De Wereld afgehandeld te zijn.

Klachtenloket Zorg

Wij proberen zo goed mogelijk voor u te zorgen. Toch kan het gebeuren dat u hierover niet tevreden bent. U kunt ons dit laten weten. U kunt uw vraag of klacht voorleggen aan het onafhankelijke Klachtenloket Zorg. Een medewerker van het Klachtenloket probeert uw klacht met informatie en advies op te lossen en kan u in contact brengen met een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Die kan bemiddelen tussen u en ons, zodat we samen alsnog een goede oplossing kunnen vinden. U bereikt het Klachtenloket Zorg gemakkelijk door te bellen naar telefoonnummer 070-3105392. Dat kan van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur. Of stuur een mail naar info@klachtenloket-zorg.nl.

Voor meer informatie kunt u kijken op https://www.degeschillencommissiezorg.nl/klachtenloket-zorg/

De Geschillencommissie

U kunt ook een klacht indienen bij de externe en onafhankelijke Geschillencommissie Zorg Algemeen. Uw klacht wordt dan een geschil. Een onpartijdige, deskundige commissie beoordeelt uw geschil en u ontvangt een bindende uitspraak. Dat betekent dat u en wij ons aan de uitspraak moeten houden en niet in hoger beroep tegen de uitspraak kunnen gaan. Voor meer informatie hierover kijkt u op: www.degeschillencommissiezorg.nl.